Reacties

Een reactie kun je achterlaten middels het contactformulier, alvast dank!

Bedankt voor de inzage in het portfolio boek waar uw kunstcollectie te bewonderen is. Ik zie dat elk schilderij van u met hoge zorgvuldigheid gemaakt is én met veel diepgang. Uw fijngevoeligheid is ook te zien zowel in de lijnen als het verspreiden van de heel lichte naar donkere kleuren, en vice versa, zoals het leven. Het licht zie ik inderdaad iedere keer terug in de stukken. De titels (thema’s) van uw kunststukken spreken nog meer. U brengt mensen naar de rust en harmonie door uw ‘penseel’. Hopelijk proeven liefhebbers van uw kunst de diepere laag van de ziel van de schilderijen.                                                              Heel veel succes met uw atelier!

Agnes Vos-Leung Mo Kam ,

Heel hartelijk dank voor de brief met de prachtige folder van “La Visitazione” en het nieuwe logo van je atelier, wat ik heel blij, speels en mooi vind, met alle kleuren van de regenboog en heel subtiel maar duidelijk de V van Visitazione uitdrukt. Echt schitterend, heel harmonisch en verzorgd!
Ook komt in de naam ‘bezoek’ telkens ‘ontmoeting’ in mijn gedachten… je bent erop gericht om een echt wezenlijk contact op te bouwen.

Nelly,

Mijn compliment voor de start van je atelier. Creatief bezig zijn geeft een grote voldoening. Wat is er mooier om aan het einde van de dag je om te draaien en te zeggen: “kijk, dat heb ik gemaakt !”

Henk Lindenburg,

Wat een verrassende ontwikkeling om zo je eigen Atelier te presenteren. Het is een mooi ontworpen logo.

Ik wens je veel succes en voldoening.

Met de allerbeste wensen en een hartelijke groet, Hilly,